Handelsbetingelser & FAQ

Du befinder dig på Elektronista Shop, og det er vi glade for. Når du handler hos os accepterer du samtidig vores handelsbetingelser. Det er altid en god idé lige at læse dem igennem. Du finder her også svar på spørgsmål som måske opstår i din købssituation.

 

Hvad sker der med min pakke når jeg har bestilt?

Når vi modtager din ordre beder vi vores distributør sende varen direkte til dig. Elektronista Shop har nemlig ikke eget lager. Der burde gå mellem 1-3 dage fra du har bestilt til du modtager pakken. Men det kommer selvfølgelig også an på dagsformen hos Post Danmark. Når du får din pakke skal du lige sikre dig alt er som det skal være. Du kan nemlig ikke bytte en vare du har taget i brug. 

Er der noget noget jeg særligt skal være opmærksom på? 

Ja læs lige det her. Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist, hvis varen har mistet værdi. F.eks. hvis du har været igang med at bruge produktet eller produktet har taget skade, mens du havde ansvaret for det. Grundlæggende må du kun bruge produktet i samme grad som hvis du havde rørt ved det og kikket på det inden du købte det i en butik. Har du håndteret det i større grad end det så er varen brugt. 

Hvis vi modtager en vare som vi vurderer er brugt, så vil vi vurdere hvor meget værdi den har tabt. Værdiforringelsen er forskellen mellem købsprisen og den handelsmæssige værdi varen har nu hvor den er brugt.

Vil du klage? (så gør det endelig!)

Reklamationsretten gælder selvfølgelig ikke hvis der er opstået fejl og skader eller slid fordi du har brugt varen forkert eller hvis du ikke har vedligeholdt den som du burde. Almindelig slitage er naturligvis heller ikke en del af reklamationsretten.

Hvis du ønsker at klage eller bare har brug for at læsse lidt af på en dårlig dag, så skriv til os på kontakt

Hvad nu hvis den vare jeg er lun på er udsolgt?

Hvis en vare, som du er interesseret i er udsolgt, så kan vi sørge for at du bliver informeret om hvornår den er på lager igen. Du er velkommen til at kontakte os på via vores kontaktformular, så vi kan fortælle dig hvornår vi regner med at varen er tilbage på hylden.

Hvad gør I med mine data?

Hos Elektronista Shop vægter vi datasikkerhed utrolig højt og kunne selvfølgelig aldrig drømme om at overgive eller sælge dine personlige oplysninger til tredjemand.

Når du bestiller får vi dit navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer bruger vi til at få varen bragt ud til dig.

Vi registrerer også den IP-adresse dit køb er foretaget fra. Hvis vi oplever falske bestillinger anmelder vi dem til politiet, og så kan IP-adresse være et nyttigt værktøj.

Vi giver dig muligheden for at komme på Elektronista mailinglisten, så du kan holde øje med nye digitale trends, events og produktnyheder. Du kan selvfølgelig altid melde dig fra nyhedsbrevet, hvis du ønsker det. 

Er mine betalingsoplysninger sikre?

I dén grad! Elektronista Shop kan du betale med betalingskort som VISA/Dankort. 

Vi gemmer med andre ord IKKE dine betalingsoplysninger. Ved køb med Dankort eller kreditkort bliver beløbet trukket fra din konto, så snart varen bliver sendt afsted fra vort lager.

Bruger Elektronista Shop cookies?

Ja det gør alle! En cookie er en lille fil som gemmes på din computer. Det giver dig f.eks. mulighed for at lægge ting i din indkøbskurv og shoppe videre. Alle sites som sælger noget på nettet bruger cookies. Når du handler accepterer du automatisk, at vi bruger cookies.

Hvad sker der med told og moms?

Alle priser er inklusive 25% moms. 

Handelsbetingelserne gælder ved køb af varer til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne, med mindre andet udtrykkeligt er aftalt.

Vi laver også fejl

Vi vil selvfølgelig altid gerne udtrykke os krystalklart og fejlfrit, men vi er også mennesker og skulle vi komme til at lave en slåfejl, en forkert formulering eller en manglende produktbeskrivelse på vores site, så forbeholder vi os retten til at rette disse fejl, upræcisheder og mangler samt til at ændre eller opdatere indholdet, uden at gøre opmærksom på det på forhånd. 

Det var en længere smøre, som vi selvfølgelig skal have med på sitet. Men hvis du stadig har spørgsmål eller brug for opklaring må du endelig kontakte os på kontakt. Det gælder også hvis du er stødt på et super lækkert, flot og nyttigt produkt i høj kvalitet, som du mener vi bør sælge i shoppen. 

Søg i butik